Ruta del Toll del Vidre a Arnes

La Ruta del Toll del Vidre es troba a Els Ports, i es pot fer caminant a través d'un recorregut d'uns 7 quilòmetres o deixant el cotxe al mateix costat del toll. A continuació us expliquem les dues opcions, escolliu la que millor s'adapti a vosaltres.

És una oportunitat perfecte per gaudir d'un toll d'aigua cristal·lina envoltats per les muntanyes del Parc Natural dels Ports, on els més petits gaudiran de valent.

A pocs quilòmetres d'Arnes, a través d'un camí senyalitzat que després es converteix en pista forestal, es troba el Toll del Vidre, un toll d'aigua d'uns tres o quatre metres que forma el riu Algars en el seu trajecte.

Tenim dues variants diferents, segons l'estona que hi vulguem dedicar fins arribar-hi.

Opció 1

El temps aproximat d'aquesta ruta és d'uns 20 minuts. Agafeu la pista senyalitzada des d'Arnes fins al toll del Vidre, que està a uns 7 quilòmetres, i deixeu el vehicle a l'aparcament del toll. A mà dreta trobareu el camí i les escales de baixada al toll del Vidre i ja hi sereu!

Opció 2

Comenceu fent l'itinerari del riuet de les Valls. Quan arribeu al mas de les Valls, sense separar-vos del riu, trobareu una pista que marxa cap amunt a mà dreta, cap al coll de Xertó. No heu d'agafar el camí que segueix la direcció del riu perquè us portaria al coll de Miralles.

Seguireu les marques grogues fins al camí que va del toll del Vidre fins al mas de Pau. Quan arribeu al camí, gireu a la dreta cap al Toll del Vidre, i continueu per la pista fins a l'aparcament del riuet de les Valls.

El temps aproximat d'aquesta ruta és de 1 hora i 45 minuts, amb un desnivell de 200 metres.

Lo Sirgador

Tortosa (a 24.4 Km)

Coves de Benifallet

Benifallet (a 21.5 Km)

Cooperativa de Gandesa

Gandesa (a 22 Km)

La Passió de Vilalba dels Arcs

Vilalba dels Arcs (a 26.4 Km)

Restaurant Hotel Nou Moderno

Vilalba dels Arcs (a 26.3 Km)

Apartaments Les Valletes

Arnes

Casa Teto

Bot (a 15 Km)

Ca la Leonor

Bot (a 14.9 Km)

Restaurant Hotel Nou Moderno

Vilalba dels Arcs (a 26.3 Km)

La Primavera del Cava retorna al maig amb 16 activitats entre…