Eix bicicleta a Gallecs

Vols conèixer l'àrea natural de Gallecs damunt les dues rodes? Aquesta ruta encaixa perfectament amb el què busques! Es tracta d'un itinerari en bicicleta que recórrer 15 km de dificultat mitjana per tot l'entorn rural de Gallecs.

La sortida és a la plaça de l'Església de Gallecs.

T'hi animes?

L'itinerari comença a la plaça de l'Església de Santa Maria de Gallecs i segueix cap a la plataneda i cap als aiguamolls de Can Salvi. Continua pel camí del torrent Caganell fins arribar a la intersecció que permet girar a l'esquerra per anar fins al camí de Gallecs. A uns 200 m s'accedeix, girant a mà dreta, al bosc de Can Torres, on es fa un ascens fins al camí de Sant Valerià.

Es continua per aquest camí, passant per Can Cònsol i deixant a mà dreta el bosc de la Torre d'en Malla fins trobar l'encreuament de la carretera C 155, on s'agafa un petit corriol que travessa el bosc de Can Veire. A la sortida del bosc, es fa un lleuger descens fins al camí central de Gallecs, que permetrà arribar de nou a l'Església.

r324-gallecs Allà, es comença l'ascens cap al camí dels Bandolers, fins que es troba el segon sender que permet triar dues opcions, baixar fins al torrent Caganell i retornar al punt d'inici o continuar per la carena dels Bandolers, passant pel mirador, que permet tenir una visió de 360° del territori fins arribar a la passera que connecta amb el parc dels Pinetons.

A partir d'aquest punt s'inicia un recorregut en direcció a Can Banús de Santa Perpètua de Mogoda i es retorna a la passera del passeig dels Castanyers. Un cop passada la passera, es baixa pel camí paral·lel a l'autopista fins al torrent Caganell i es continua fins a la plaça de l'Església, el punt d'inici.

Font: Ajuntament de Mollet del Vallès

Balneari Termes Victòria

Caldes de Montbui (a 11.5 Km)

SUP Yoga Barcelona

Barcelona (a 14.7 Km)

Monestir de Sant Cugat

Sant Cugat del Vallès (a 12.9 Km)

Guia Turístic Petit Tour

Aparhotel Atenea Vallès

Granollers (a 9.2 Km)

Balneari Termes Victòria

Caldes de Montbui (a 11.5 Km)

Ca l'Andreu Ecoturisme

Tiana (a 7.2 Km)

La Primavera del Cava retorna al maig amb 16 activitats entre…

Vermut en carro

Travesía la porta del cel amb Sea & Mountain Experiences

Diada de Sant Jordi a Vila-seca

23/04/2024 - 24/04/2024 ...